Konflikt w organizacji

W środowisku pracy spędzamy większą część naszego czasu i życia. Atmosfera i jakość relacji między współpracownikami mają bezpośredni wpływ funkcjonowanie całej organizacji, a także samopoczucie i motywację jednostki.

Nierozwiązany konflikt wewnątrz organizacji będzie wpływał na motywację pracowników, jakość pracy zespołów, postrzeganie organizacji a finalnie może również wpływać na zyski firmy.

Z punktu widzenia pracownika, który uczestniczy w konflikcie bądź jest jego świadkiem będzie wpływał na jego motywację do pracy, poczucie przynależności do organizacji, powodował lęk i stres.

W swojej ofercie, mam dla Twojej organizacji specjalny program zarządzania konfliktem w organizacji. Dzięki niemu kadra zarządzająca poszerzy swoją świadomość z zakresu, m.in.: jak rozpoznać konflikt utajony w zespole, jak rozmawiać z pracownikami zaangażowanymi w konflikt, aby żadna z nich nie poczuła się dyskryminowana lub umniejszona, zdobędzie wiedzę jakie są objawy eskalacji konfliktu i jak konstruktywnie nie reaktywne na nie reagować.

Przejdź do kontaktu
Magdalena Kowalówka - Mediator